Πολιτική Επιστροφών

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

α. Ο Πελάτης, εφόσον έχει καταβάλει ποσό το οποίο υπερβαίνει τα τριάντα (30€) Ευρώ, έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά Προϊόντος, αζημίως και χωρίς να ενημερώσει την Επιχείρηση για τον λόγο της υπαναχώρησης, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που ο Πελάτης ή ένας τρίτος, διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από τον Πελάτη, απέκτησε τη φυσική κατοχή του Προϊόντος. Η Επιχείρηση, υπό την προϋπόθεση ότι πρώτα θα επιστραφεί το Προϊόν συνοδευόμενο από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς, θα επιστρέψει το τίμημα που έλαβε από τον Πελάτη, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί η Επιχείρηση για την απόφαση υπαναχώρησης.

β. Η υπαναχώρηση από την αγορά του Προϊόντος, είναι δυνατή μόνο εφόσον το Προϊόν αποσταλεί στην Επιχείρηση στην άρτια κατάσταση στην οποία το παρέλαβε ο Πελάτης, ήτοι να είναι αχρησιμοποίητο και να μην έχει αλλοιωθεί η αρχική του συσκευασία. 

Ειδικότερα, τα Προϊόντα της Επιχείρησης που, ένεκα του είδους τους π.χ. σκουλαρίκια μπορεί να υποστούν αλλοιώσεις, για λόγους υγιεινής και για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή μετά την παράδοση, συνεπώς δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης. 

γ. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει την  Επιχείρηση σχετικά με την υπαναχώρηση με τους εξής τρόπους:

i) Αποστέλλοντας ταχυδρομικά ή υποβάλλοντας ηλεκτρονικά το έντυπο υπαναχώρησης που παρατίθεται στο τμήμα Β του Παραρτήματος του Ν. 2251/1994, όπως κωδικοποιήθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει δυνάμει της ΥΑ 5338/2018 (ΦΕΚ Β’ 40/17.01.2018) και της ΥΑ 85090/2018 (ΦΕΚ Β’ 3519/21.08.2018)

Εφόσον η υπαναχώρηση ασκείται εντός της ανωτέρω προθεσμίας, η Επιχείρηση θα την αποδέχεται ενημερώνοντας σχετικά τον Πελάτη

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Σε περίπτωση που η Επιχείρηση αποστείλει στον Πελάτη Προϊόν το οποίο είτε είναι ελαττωματικό (π.χ. έχει καταστραφεί μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής κλπ) είτε δεν είναι αυτό που παρήγγειλε ο Πελάτης, ο τελευταίος έχει δικαίωμα να το επιστρέψει στην Επιχείρηση, προκειμένου να αντικατασταθεί. Η χρέωση για την επιστροφή του ελαττωματικού ή του μη παραγγελθέντος Προϊόντος και την αποστολή άλλου βαρύνει την Επιχείρηση. 

Αντικατάσταση γίνεται, μόνο και εφόσον ο Πελάτης ενημερώσει την Επιχείρηση εντός τριών εργασίμων (3) ημερών από την παραλαβή του Προϊόντος. Κατόπιν αυτής της χρονικής περιόδου η αντικατάσταση δεν θα είναι εφικτή. Επιπλέον, ειδικά για την περίπτωση που απεστάλη άλλο Προϊόν από αυτό που παρήγγειλε ο Πελάτης, αυτό για να αντικατασταθεί θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθη, χωρίς να έχει να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του. 

Το αίτημα αντικατάστασης μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά  μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην  ηλεκτρονική διεύθυνση sales@sirmakesis.com ή τηλεφωνικά στo τηλέφωνo  2651036555

Σε περίπτωση που το πωλούμενο Προϊόν είναι μοναδικό κομμάτι και ως εκ τούτου αν παρουσιάσει ελάττωμα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του, θα επιστρέφεται το σύνολο του καταβληθέντος τιμήματος.

Σε περίπτωση που το πωλούμενο Προϊόν είναι σκουλαρίκια, αν παρουσιάσει ελάττωμα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του για λόγους υγιεινής και προστασίας της δημόσιας υγείας και θα επιστρέφεται το σύνολο του καταβληθέντος τιμήματος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

α. Η επιστροφή των χρημάτων του Πελάτη σε περίπτωση υπαναχώρησης θα γίνεται αναλόγως του τρόπου που επέλεξε να πληρώσει το Προϊόν στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν ο Πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή των χρημάτων. Εάν ο Πελάτης έχει πληρώσει με αντικαταβολή, πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη (PayPal) κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε στο έντυπο της υπαναχώρησης θα δηλώνει και τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο επιθυμεί να του κατατεθούν τα χρήματα. 

β. Σε περίπτωση που ο λόγος υπαναχώρησης οφείλεται σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης, αυτή θα επιβαρυνθεί το κόστος επιστροφής των Προϊόντων με δικά της έξοδα. Σε περίπτωση που ο Πελάτης υπαναχωρήσει χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της Επιχείρησης, τότε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των Προϊόντων βαραίνουν τον ίδιο τον Πελάτη.

γ. Τα Προϊόντα επιστρέφονται στην έδρα της Επιχείρησης στη διεύθυνση :

Κοσμήματα Συρμακέσης

Αβέρωφ 8, ΤΚ 45221

Ιωάννινα